sobota, 23 stycznia 2016

Serum do rzęs - Long 4 Lashes by Oceanic






Long 4 Lashes to serum przyspieszające wzrost rzęs,
uważane przez wiele kobiet za bóstwo i cud dla ich rzęs.
  • Ale czy na pewno jest bezpieczne dla rzęs?
  • Czy nie zagraża czasem naszemu najdelikatniejszemu narządowi jakim są oczy?
  • Czy warto używać dla pięknego efektu?
,,Serum wydłuża, zagęszcza i wzmacnia rzęsy oraz widocznie poprawia ich kondycję."
Powyższe zdanie zamieścił dla nas producent - Oceanic, z tyłu opakowania produktu. Według mnie bardzo zachęcające i przyznam się, że sama skorzystałam ;)



Jednak postanowiłam moim biologicznym okiem dokładniej przyjrzeć się składnikom zawartym w serum, ale w sposób zrozumiały również dla Was. Spis składników z krótkim opisem dla każdego znajdziecie na końcu mojego posta - zachęcam do przeczytania i wzbogacenia wiedzy.

Od pewnego czasu byłam załamana stanem swoich rzęs, które codziennie są obciążone różnego typu mascarami. Zanim zakupiłam produkt dokładnie prześledziłam fora oraz kanały wielu YouTube'rek. Wśród 10 najpopularniejszych odżywek do rzęs w 2015 roku Long 4 Lashes zajęło 5 miejsce, zaraz po Nanolash czy Regenerum.
http://testodzywekdorzes.pl

Po pierwszych dniach od używania odżywki miałam zaczerwienione powieki oraz czułam lekkie swędzenie.
Po niecałym tygodniu moje oczy przyzwyczaiły się, nie wystąpiły już żadne zaczerwienienia, a i pojawiły się pierwsze efekty.
Obecnie zużyłam już pierwsze opakowanie, które swoją drogą wystarcza na 3 miesiące mimo swojej ceny. Efekty są bardzo zadowalające. Przy odrobinie czasu poszukam zdjęć jakie robiłam przed stosowaniem odżywki oraz zrobię zdjęcia aktualnego stanu rzęs i zaktualizuję w poście :)








Zdjęcie z dnia 15 marca. 
Tak wyglądają moje rzęsy po miesięcznej przerwie. 
Przed przerwą stosowałam odżywkę przez ok. 4 miesiące (zużyte 1,5 opakowania).
Jak dla mnie super!! :)







Wśród składników (niżej wymienione) nie znalazłam specjalnie zagrażających naszym rzęsom czy niebezpiecznych dla naszych oczu. Należy jednak zapoznać się z ulotką załączoną do opakowania, jak powinno się odpowiednio aplikować odżywkę.
Uprzedzają tam przed dostaniem się odżywki do oka, ponieważ zawarty Bimatoprost jest składnikiem leków na jaskrę i może podrażniać nasze oczy.

Myślę, że odpowiednie stosowanie, zadowalające efekty oraz korzystanie z tubki przez 3 miesiące są warte ceny (ok. 79 zł).

Składniki:
  • Woda (Aqua)
  • Glikol pentylenowy (Pentylene Glycol) - substancja nawilżająca, która zapobiega wysychaniu preparatu kosmetycznego
  • Emulgator - Pentaerythrityl Tetraisostearate - zagęstnik wiążący składniki i nadający lepkość kosmetyku, posiada właściwości zmiękczające skórę
  • Bimatoprost - stosowany do produkcji leków na jaskrę, zmniejsza ciśnienie w dnie oka, natomiast w kosmetyce stosowany do zagęszczania i przyciemniania rzęs;
    jak podaje sam producent w ulotce: stymuluje wzrost włosa podczas cyklu jego życia, poprawia długość, grubość, wzmacnia i pogłębia ich kolor
  • Kwas hialuronowy (Hydrolyzed Hyaluronate) - odżywia i nawilża skórę oraz włosy, działa przeciwstarzeniowo, może być stosowany bezpiecznie bez konieczności wykonywania testów skóry, w młodej skórze znajduje się pod dostatkiem i gwarantuje sprężystość skóry oraz brak zmarszczek
  • Pantenol, prowitamina B5 (Panthenol) - działa przeciwzapalnie i przyspiesza regenerację skóry oraz włosów, natłuszcza i łagodzi stany zapalne, oparzenia (nawet słoneczne), zapobiega również wysychaniu kosmetyku
  • Alantoina (Allantoin) - wywołuje uczucie gładkości, nawilża skórę oraz ułatwia gojenie się ran, działa przeciwzapalnie, jednak naturalna alantoina może wywoływać alergie skórne
  • Poliakrylan (Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer) - zagęstnik nadający konsystencję oraz przedłuża trwałość i lepkość kosmetyku, nawilża skórę i włosy
  • Wodorofosforan sodu (Disodium Phosphate) - regulator i składnik konsystencji zapachowej
  • Trietanoloamina (Triethanolamine) - pełni funkcję regulatora, może podrażniać skórę oraz oczy, dlatego dozwolony w kosmetykach tylko w ograniczonej ilości
  • Metyloparaben (Methylparaben) - uniemożliwia przedostanie się bakterii do kosmetyku i rozwój mikroorganizmów, przedłuża trwałość produktu
  • Alkohol (Alcohol) - zapobiega przed dostaniem się drobnoustrojów, działa tonizująco, oczyszczająco, odświeżająco oraz odtłuszczająco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz